Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Wanneer plan ik een patiënt in via de wachtlijst?

  • Agenda
  • Inplannen/Wachtlijst
  • SpotOnMedics FysioOne

Door het gebruik van de ‘wachtlijst’, wordt er altijd direct een nieuw traject en nieuw dossier voor de patiënt aangemaakt. Ongeacht of het een nieuwe of bestaande patiënt is.

Een patiënt wordt ingepland via de wachtlijst in onderstaande situaties:

  1. nieuwe patiënt met een nieuwe klacht
  2. bestaande patiënt met een nieuwe klacht

Zie ook FAQ’s: Hoe kan ik een patiënt inplannen via de verkorte wachtlijst?  en FAQ: Hoe kan ik een patiënt inplannen via de uitgebreide wachtlijst?

Betreft het een patiënt met een bestaande klacht, dan kunt u deze patiënt direct via de ‘agenda’ inplannen. Zie hiervoor FAQ: Hoe plan ik een bestaande patiënt met een bestaande klacht in de agenda?

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht