Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe plan ik een bestaande patiënt in met een bestaande klacht?

  • Agenda
  • Inplannen/Wachtlijst
  • SpotOnMedics FysioOne

Een patiënt die al eerder bij u in de praktijk is geweest, heeft al een patiëntenkaart in FysioOne. Een bestaande patiënt die voor een bestaande klacht komt, kunt u daarom ook direct inplannen via de agenda.

Klik in het hoofdnavigatiemenu op ‘agenda’.

Vul de naam van de patiënt in onder geselecteerde client en klik op enter.

Hiermee komt u in uw clientenoverzicht terecht. Voor de naam van de patiënt klikt u op het blauwe pijltje om de patiënt te selecteren vanuit het clientenoverzicht.

U heeft nu de mogelijkheid om de afspraak in de agenda van de betreffende therapeut te plannen. U kunt de afspraak plannen door op het tijdstip of op het vakje naast het tijdstip (dubbel) te klikken.

Druk op de knop ‘opslaan’ om de afspraak definitief in te plannen.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht