Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe plan ik een bestaande patiënt in met een bestaande klacht?

  • Patiënt Afspraak
  • SpotOnMedics FysioOne

Een patiënt die al reeds eerder bij u in de praktijk is geweest, heeft al een patiëntenkaart in FysioOne. Een bestaande patiënt die voor een bestaande klacht komt, kunt u daarom ook direct inplannen via de agenda.

Klik in het hoofdnavigatiemenu op ‘agenda’.

Vul de naam van de patiënt in onder geselecteerde client en klik op enter.

Hiermee komt u in uw clientenoverzicht terecht. Voor de naam van de patiënt klikt u op het blauwe pijltje om de patiënt te selecteren vanuit het clientenoverzicht.

U heeft nu de mogelijkheid om de afspraak in de agenda van de betreffende therapeut te plannen. U kunt de afspraak plannen door op het tijdstip of op het vakje naast het tijdstip (dubbel) te klikken.

Vul onderstaande gegevens in:

  • Client: de naam van de patient wordt automatisch gevuld
  • Traject: het laatst aangemaakte traject wordt automatisch geselecteerd
  • Therapeut: de naam van de therapeut wordt automatisch geselecteerd
  • Prestatiecode: vul de prestatiecode in
  • Datum en tijdstip: worden automatisch gevuld
  • Ruimte: als vanuit het rooster van de therapeut geen ruimte ingevuld is, dan heeft u de mogelijkheid om deze ruimte nog in te vullen
  • Apparaat: vul eventueel een apparaat in
  • Afspraak bevestiging emailen: het e-mailadres van de patiënt wordt automatisch overgenomen
  • Opmerking: heeft u de mogelijkheid om aanvullende tekst over de klacht toe te voegen. Deze tekst zal als opmerking aan de afspraak van de patiënt worden gehangen.

Druk op de knop ‘opslaan’ om de afspraak definitief in te plannen.

Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht

Op de hoogte blijven?

Schrijf u in voor de maandelijkse SpotOnMedics Academy nieuwsbrief.