Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Er is geen beschikbaarheid bij het Online Inplannen, hoe kan dat?

  • Agenda
  • Online inplannen

De beschikbaarheid bij het Online Inplannen hangt van een aantal factoren af, controleert u de volgende gegevens:

Heeft u een type afspraak die online wordt vrijgegeven?
Te controleren via: configuratie – declareren – Type afspraak – vinkje(s) bij het Inplannen via website.

Heeft u een rooster (gekoppeld aan een gebruiker) waarbij is aangegeven dat deze online beschikbaar mag zijn?
Te controleren via: configuratie – declareren – roosters – vergrootglas – vinkje Inplannen via website.

Heeft u een locatie gekoppeld aan het rooster?
Te controleren via: configuratie – declareren – roosters – vergrootglas – werkruimte.

Heeft u specialisaties toegekend aan de therapeuten?
Te controleren via: configuratie – algemeen – gebruikers – specialisaties.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht