Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe kan ik een patiënt inplannen via de verkorte wachtlijst?

  • Agenda
  • Inplannen/Wachtlijst
  • SpotOnMedics FysioOne

Een patiënt kan ingepland worden via de ‘verkorte wachtlijst. De verkorte wachtlijst wordt gebruikt wanneer u een patiënt snel gaat inschrijven, zonder dat u zijn of haar verzekeringsgegevens wil ophalen.

Klik in het hoofdnavigatiemenu op ‘wachtlijst’.

Nieuwe registratie aanmaken:
Vervolgens klikt u op de wachtlijstpagina op de ‘groene plus’ om een nieuwe registratie aan te maken.

  • Inschrijfdatum: de inschrijfdatum wordt automatisch ingevuld door FysioOne.
  • Geslacht: geef hier het geslacht aan van de patiënt
  • Achternaam: vul de achternaam in van de patiënt
  • Tussenvoegsel: voeg eventueel de tussenvoegsel in
  • Voorletters: vul de voorletter(s) in
  • Roepnaam: vul de roepnaam in
  • Geboortedatum: vul de geboortedatum in
  • Telefoon: vul het telefoonnummer in
  • E-mailadres: vul het e-mailadres (nodig voor het aanmaken van portaal, versturen van afspraakbevestigingen)
  • Verwijzer: vul eventueel de verwijzer in
  • Voorkeur: hier kunt u de naam van de therapeut invullen, waarvoor u een voorkeur heeft
  • Categorie: indien u de categorie weet, dan kunt u deze hier alvast invullen. Weet u deze niet, dan kan de therapeut deze ook na de registratie nog invullen.
  • Therapiesoort: indien u de therapiesoort weet, dan kunt u deze hier alvast invullen. Weet u deze niet, dan kan de therapeut deze ook na de registratie nog invullen.
  • Datum eerste voorstel: kunt u de patiënt niet direct plannen, dan kunt u een datum eerste voorstel invullen.
  • Reden afwijzing 1e contact: blijkt nou dat de patiënt toch tussentijds afzegt doordat hij bijvoorbeeld te lang moet wachten op een afspraak, dan kunt u dat registreren bij ‘reden afwijzing afspraak’. De reden afwijzing afspraak kunt u aanmaken via configuratie – intranet -reden afwezigheid.
  • Therapeut: indien de patiënt een voorkeur heeft, dan kunt u hier de therapeut selecteren.
  • Opmerkingen: hier heeft u de mogelijkheid om aanvullende tekst over de klacht toe te voegen. Deze tekst zal als opmerking aan de afspraak van de patiënt worden gehangen. Wanneer u de afspraak definitief gaat inplannen, ziet u de opmerking ingevuld staan en ook als u in de agenda met uw muis op de afspraak gaat staan, dan zal de opmerking verschijnen.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht