Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Waarom komt mijn zorgmail bericht niet aan?

  • Koppelingen
  • Zorgmail/rapportages
  • SpotOnMedics FysioOne

Het kan zijn dat uw zorgmailbericht niet is aangekomen bij de zorgverlener?

  1. Het kan zijn dat uw praktijk niet en/of foutief is aangemeld bij Enovation/zorgmail. Om dit te controleren kunt u het beste contact opnemen met zorgmail.
  2. Het kan ook komen, omdat het lifeline e-mailadres van de relatie niet ingevuld is. Dit kunt u controleren en invullen via relaties – zoek de specifieke relatie op – klik op het kladblok voor de relatie – controleer of bij het zorgmailadres een lifeline e-mailadres ingevuld staat. Mocht u het lifeline e-mailadres van de zorgverlener niet weten, dan kunt u het beste naar zorgmailadres boek gaan in FysioOne. Hier zoekt u de betreffende zorgverlener op. Via het vergrootglas kunt u de gegevens openen en zit u achter EDI het betreffende lifeline e-mailadres staan.

3. Het kan zijn dat de ontvanger geen (actieve) lifeline adres heeft. Om dit te controleren kunt u het beste contact opnemen met de betreffende zorgverlener om na te gaan wat het (actieve) lifeline adres is.

 

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.