Het kan zijn dat uw zorgmailbericht niet is aangekomen bij de zorgverlener?
Het kan zijn dat uw praktijk niet en/of foutief is aangemeld bij Enovation/zorgmail. Om dit te controleren kunt u het beste contact opnemen met zorgmail.
Het kan ook komen, omdat het lifeline e-mailadres van de relatie niet ingevuld is. Dit kunt u controleren en invullen via relaties – zoek de specifieke relatie op – klik op het kladblok voor de relatie – controleer of bij het zorgmailadres een lifeline e-mailadres ingevuld staat. Mocht u het lifeline e-mailadres van de zorgverlener niet weten, dan kunt u het beste naar zorgmailadres boek gaan in FysioOne. Hier zoekt u de betreffende zorgverlener op. Via het vergrootglas kunt u de gegevens openen en zit u achter EDI het betreffende lifeline e-mailadres staan.
3. Het kan zijn dat de ontvanger geen (actieve) lifeline adres heeft. Om dit te controleren kunt u het beste contact opnemen met de betreffende zorgverlener om na te gaan wat het (actieve) lifeline adres is.
Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?