Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

De betaallink doet het niet, wat nu?

  • IDEAL/Mollie
  • Koppelingen

Controleer de volgende gegevens:

– Is de juiste (live) Mollie sleutel geregistreerd? Dit controleert u via Configuratie – Algemeen – iDEAL – Mollie. Klik op “test”, u moet een groen vinkje krijgen. Ziet u dit niet, dan zit hier mogelijk een kopiëer en plak fout. Haal de juiste sleutel op uit uw Mollie dashboard. U heeft de LIVE sleutel nodig.

– Staat de betaalwijze van de patiënt op iDEAL? Dit controleert u via de patiëntenkaart – basisinfo.

– Stond de betaalwijze ten tijde van het aanmaken van de factuur op iDEAL? Dit controleert u via Patiëntenkaart – verkoop of Verkoop – Te boeken.

– Is de mergecode juist? Dit moet zijn %betaallink%. Dit controleert u via Configuratie – Intranet – e-mailsjablonen. Let op spelfouten!

Krijgt u nog steeds geen betaallink, dan kunt u een melding aanmaken via Freshdesk.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht