Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe kan ik de apparatuur binnen mijn praktijk beheren?

  • Agenda
  • SpotOnMedics FysioOne

Als een apparaat reeds in gebruik is door een andere therapeut is het met de apparaatbeheer functie mogelijk dat dit desbetreffende apparaat niet meer kan worden ingepland bij de afspraak details.

Om de functie apparaatbeheer te gebruiken dient u een aantal aanpassingen door te voeren in de configuratie. Als eerst activeert u de apparaatbeheer via configuratie > algemeen > omgevinginstelligen > apparaatbeheer actief.

 

Vervolgens gaat u naar configuratie > declareren > apparatuur om aan te geven wat het gewenste maximale aantal clienten/apparaten mag zijn. Dit kan 1 zijn maar ook meer dan 1 als het gaat om bijvoorbeeld een oefenruimte.

Bij het maken van de afspraak ziet u achter het apparaat een getal staan (0/1) of (4/10), hier ziet u of een apparaat al in gebruik is genomen. Als een apparaat niet meer beschikbaar is (1/1) zal het apparaat uit de selectie gaan, waardoor deze niet onverhoopt gekozen kan worden.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht

Op de hoogte blijven?

Schrijf u in voor de maandelijkse SpotOnMedics Academy nieuwsbrief.