Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe kan het dat er geen afspraakherinnering is verzonden?

  • Communicatie
  • E-mail
  • SpotOnMedics FysioOne

Een afspraakherinnering wordt alleen verzonden wanneer er een afspraakbevesting is verzonden.

Dit betekent dat als er bij de ingeplande afspraak geen bevestiging is gestuurd er ook geen herinnering wordt verzonden.

Let op bij het gebruik van:

Doorplannen van afspraken
Is hier geen bevestiging gestuurd dan wordt bij de doorgeplande afspraak ook geen herinnering verstuurd.

Online Inplannen
Wordt de afspraak rechtstreeks in de agenda gepland, dan wordt er geen bevestigingsmail verstuurd en daarmee dus ook geen herinnering.

Afwijkende instellingen op prestatiecode
Het is mogelijk om op prestatiecode niveau aan te geven dat er géén afspraakbevestiging of géén afspraakherinnering wordt verstuurd. Dit kunt u controleren via configuratie – declareren – prestatiecodes.

Wanneer u een afspraakherinnering wilt versturen dient u de instelling aan te vinken. Dit kunt u doen via configuratie – algemeen – omgeving instellingen – Instellingen mbt wachtlijst,agenda en declareren – vinkje achter ‘Afspraakherinnering versturen’. Er wordt 24 uur van te voren herinnerd.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht