Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Waarom ziet mijn patiënt geen wachtwoord in zijn inlogcode e-mail?

  • Communicatie
  • E-mail
  • EPD/dossier
  • Patiëntenportaal
  • SpotOnMedics FysioOne

Wanneer een patiënt wordt ingepland waar al reeds een patiëntenportaal voor geactiveerd was, ontvangt de patiënt opnieuw een inlogcode per mail. In deze mail wordt wel zijn gebruikersnaam weergegeven, maar niet zijn/haar wachtwoord. Het wachtwoord is vergrendeld en mag vanuit security redenen niet voor een tweede keer worden weergegeven. De patiënt kan via login.spotonmedics.nl op ‘wachtwoord vergeten’ klikken of u maakt via het tabje ‘portaal’ in de patiëntenkaart een nieuw wachtwoord aan door op de knop ‘wachtwoord reset’ te klikken.

 

 

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht