Hoe kan ik een patiënt inplannen via de verkorte wachtlijst?
Agenda
Inplannen/Wachtlijst
SpotOnMedics FysioOne
Een patiënt kan ingepland worden via de ‘verkorte wachtlijst. De verkorte wachtlijst wordt gebruikt wanneer u een patiënt snel gaat inschrijven, zonder dat u zijn of haar verzekeringsgegevens wil ophalen.
Klik in het hoofdnavigatiemenu op ‘wachtlijst’.
Nieuwe registratie aanmaken: Vervolgens klikt u op de wachtlijstpagina op de ‘groene plus’ om een nieuwe registratie aan te maken.
Inschrijfdatum: de inschrijfdatum wordt automatisch ingevuld door FysioOne.
Geslacht: geef hier het geslacht aan van de patiënt
Achternaam: vul de achternaam in van de patiënt
Tussenvoegsel: voeg eventueel de tussenvoegsel in
Voorletters: vul de voorletter(s) in
Roepnaam: vul de roepnaam in
Geboortedatum: vul de geboortedatum in
Telefoon: vul het telefoonnummer in
E-mailadres: vul het e-mailadres (nodig voor het aanmaken van portaal, versturen van afspraakbevestigingen)
Verwijzer: vul eventueel de verwijzer in
Voorkeur: hier kunt u de naam van de therapeut invullen, waarvoor u een voorkeur heeft
Categorie: indien u de categorie weet, dan kunt u deze hier alvast invullen. Weet u deze niet, dan kan de therapeut deze ook na de registratie nog invullen.
Therapiesoort: indien u de therapiesoort weet, dan kunt u deze hier alvast invullen. Weet u deze niet, dan kan de therapeut deze ook na de registratie nog invullen.
Datum eerste voorstel: kunt u de patiënt niet direct plannen, dan kunt u een datum eerste voorstel invullen.
Reden afwijzing 1e contact: blijkt nou dat de patiënt toch tussentijds afzegt doordat hij bijvoorbeeld te lang moet wachten op een afspraak, dan kunt u dat registreren bij ‘reden afwijzing afspraak’. De reden afwijzing afspraak kunt u aanmaken via configuratie – intranet -reden afwezigheid.
Therapeut: indien de patiënt een voorkeur heeft, dan kunt u hier de therapeut selecteren.
Opmerkingen: hier heeft u de mogelijkheid om aanvullende tekst over de klacht toe te voegen. Deze tekst zal als opmerking aan de afspraak van de patiënt worden gehangen. Wanneer u de afspraak definitief gaat inplannen, ziet u de opmerking ingevuld staan en ook als u in de agenda met uw muis op de afspraak gaat staan, dan zal de opmerking verschijnen.
Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?