Let op: een afspraakherinnering wordt alleen verstuurd wanneer er bij het inplannen van de afspraak daadwerkelijk een afspraakbevestiging is verstuurd. Om gebruik te maken van de herinnering, dient u allereerst via – algemeen – omgeving instellingen – een vinkje te zetten achter ‘ afspraakherinnering versturen’ . Hierna dient u via configuratie – intranet – e-mailinstellingen een sjabloon te kiezen bij ‘sjabloon voor herinnering’. Het sjabloon hebben wij reeds voor u aangemaakt. U kunt het e-mailsjabloon aanpassen via configuratie –intranet – e-mail sjablonen – maak een kopie via het blauwe pijltje achter het e-mail sjabloon. Let op: wanneer u het sjabloon heeft aangepast dient u deze ook te koppelen bij configuratie – intranet – e-mailinstellingen – ‘sjabloon voor afspraak herinnering’. Het is tevens belangrijk om aan te geven binnen hoeveel dagen er niet meer herinnerd moet worden. Dit kunt u instellen via configuratie – intranet – e-mailinstellingen – kopje niet meer herinneren binnen. Een herinnering wordt 24 uur voorafgaand aan de afspraak verstuurd.
Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?