Status: opgelost
Voor deze behandelingen kan opnieuw een credit worden opgestuurd. We hebben de oorzaak (prestatiekoppelnummer credit en debit moet overeenkomen) opgelost.
Status: bezig
We zijn bezig met de herstelwerkzaamheden om het prestatiekoppelnummer van de debit beschikbaar te maken, zodat deze met een volgende credit wordt meegestuurd.
Status: opgelost
Voor deze behandelingen kan een credit worden opgestuurd. We hebben de oorzaak (prestatiekoppelnummer credit en debit moet overeenkomen) opgelost.
Bij het handmatig crediteren van deels toegekende behandelingen wordt het hele bedrag getoond, omdat de behandeling als geheel wordt gecrediteerd bij de verzekeraar.
De automatische credit die is aangemaakt, is voor het deelbedrag, en enkel bedoeld voor de boekhouding. Deze wordt niet naar de zorgverzekeraar gestuurd.
Status: opgelost
Credits die zijn aangemaakt voor de boekhouding zijn onterecht aan de zorgverzekeraar gestuurd. Deze herkent de credit niet, omdat de debit nooit bij hen gedeclareerd is, maar aan infomedics. De behandelingen zijn open gezet, zodat deze opnieuw aan infomedics kunnen worden aangeboden. De credit die bij de boekhouding staat, blijft bestaan.
Status: bezig
In sommige gevallen is het antwoord van de verzekeraar niet goed verwerkt in ons systeem, bijvoorbeeld:
We zijn bezig met herstelwerkzaamheden uit te voeren. Dit neemt veel tijd in beslag, omdat de casuïstiek per praktijk erg verschillend is.
Nu er weer gecrediteerd kan worden is het belangrijk mogelijke problemen die ontstaan zijn in de periode dat dit niet mogelijk was op te lossen. Hieronder vindt u verschillende situaties die ontstaan kunnen zijn met bijbehorende oplossing.
Status: opgelost
Voor deze behandelingen kan opnieuw een credit worden opgestuurd. We hebben de oorzaak (prestatiekoppelnummer credit en debit moet overeenkomen) opgelost.
Status: bezig
We zijn bezig met de herstelwerkzaamheden om het prestatiekoppelnummer van de debit beschikbaar te maken, zodat deze met een volgende credit wordt meegestuurd.
Status: opgelost
Voor deze behandelingen kan een credit worden opgestuurd. We hebben de oorzaak (prestatiekoppelnummer credit en debit moet overeenkomen) opgelost.
Bij het handmatig crediteren van deels toegekende behandelingen wordt het hele bedrag getoond, omdat de behandeling als geheel wordt gecrediteerd bij de verzekeraar.
De automatische credit die is aangemaakt, is voor het deelbedrag, en enkel bedoeld voor de boekhouding. Deze wordt niet naar de zorgverzekeraar gestuurd.
Status: opgelost
Credits die zijn aangemaakt voor de boekhouding zijn onterecht aan de zorgverzekeraar gestuurd. Deze herkent de credit niet, omdat de debit nooit bij hen gedeclareerd is, maar aan infomedics. De behandelingen zijn open gezet, zodat deze opnieuw aan infomedics kunnen worden aangeboden. De credit die bij de boekhouding staat, blijft bestaan.
Status: bezig
In sommige gevallen is het antwoord van de verzekeraar niet goed verwerkt in ons systeem, bijvoorbeeld:
We zijn bezig met herstelwerkzaamheden uit te voeren. Dit neemt veel tijd in beslag, omdat de casuïstiek per praktijk erg verschillend is.