Releasenote
terug naar overzicht

Inhoudsopgave

1. Presentatie Secretaressedag 2019

1.1 Openingspresentatie: Informatiebeveiliging en Hospitality

Via onderstaande hyperlink heeft u de mogelijkheid om de presentaties van de Secretaressedag 2019 te openen. De presentaties bij elkaar gevoegd en in 1 pdf-document geupload. De presentatie bestaat uit:

  1. Openingspresentatie (gegeven door onze Productmanager Nicole Bremer)
  2. Informatiebeveiliging (gegeven door onze Security Officer Lindsey Tol)
  3. Hospitality (gegeven door onze Klant succes manager Niels Rientjes)


Klik op het .PDF icoon om de download te starten.

2. Uitwerking APK check

2.1 Declaratie blokkade

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Blokkade op declaratiecode/CSI code

2.2 Ruimtebeheer / Apparaatbeheer

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe kan ik de ruimtes van mijn praktijk beheren?

Apparaatbeheer

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht

Hoe kan ik de apparatuur binnen mijn praktijk beheren?

2.3 Verwijderen / Exporteren cliënten / patiënten alleen door management

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Verwijderen/exporteren cliënten/patiënten alleen door management

2.4 Klinimetrie Preset

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe werkt de klinimetrie preset of hoe kan ik de klinimetrie preset instellen?

2.5 BIG in mail factuur en brief

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

E-mail

BIG nummer in E-mailcommunicatie

Factuur Layout

BIG in Factuur

Rapportage

BIG in rapportage

2.6 Rapportage 2.0

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe maak ik een nieuwe Rapportage 2.0 aan?

2.7 Voorraadbeheer

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe maak ik gebruik van de voorraadbeheer?

2.8 Tijdig afgemeld 1960 / 1961 / 1962

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht

Prestatiecode 1960 > niet nagekomen afspraak

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een niet nagekomen afspraak?

Prestatiecode 1961 > tijdig afgemelde afspraak

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een tijdig afgemelde afspraak?

Prestatiecode 1962 > coulance

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een coulance?

 

 

2.9 Agenda Log

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe kan ik allen mutaties/logs zien vanuit de agenda?

2.10 Iconen en sneltoetsen in FysioOne

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende handleiding.

Iconen en sneltoetsen

2.11 Portal instellingen / Portal documenten

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Portal instellingen

Hoe kan ik items in het patiëntenportaal instellen?

Portal documenten

Portal documenten

Hoe kan ik een document laten accorderen door mijn patiënt?

3. Ingebrachte verbeterpunten door secretaresses

3.1 Wensen

Op de Secretaressedag dag zijn er 30 wensen voor de software aangedragen. Tijdens de lunch heeft het productteam van SpotOnMedics deze wensen in een online poll geplaatst, zodat er na de lunch direct gestemd kon worden.

Door de groep is op alle wensen gestemd: de resultaten zijn gebundeld in een spreadsheet.

Het productteam neemt alle wensen in behandeling en onderzoekt de mogelijkheden van de implementatie van de verbeterpunten. Zodra hier meer over bekend worden alle aanwezigen van de Secretaressedag 2019 hierover geïnformeerd en zal een update volgen op deze pagina.

Namens het productteam bedanken we alle secretaresses voor de ingebrachte punten ter verbetering van het FysioOne platform.

3.2 Reactie vanuit het SpotOnMedics productteam

Op deze pagina zal de reactie vanuit het SpotOnMedics productteam gepresenteerd worden. Houd de pagina in de gaten.

4. Module online inplannen vanaf de website

4.1 Meer informatie

Eind 2018 lanceerde het SpotOnMedics productteam een module waarmee patiënten zelfstandig en 24/7 een afspraakverzoek kunnen indienen via uw praktijkwebsite. Deze module kwam tijdens de Secretaressedag ter sprake. Hierbij meer informatie.

De module communiceert met uw FysioOne Agenda en houdt dus rekening met de beschikbaarheid van uw therapeuten. Uiteraard kunt u per therapeut instellen op welke dagen en tijden afspraken ingepland kunnen worden.

Met deze module vergroot u de patiëntenstroom en verlaagt u de administratieve lasten op het secretariaat. De module bevat bovendien een stylesheet, waarmee u de module kunt aanpassen naar uw huisstijl.

Meer informatie?
Inmiddels maken meerdere praktijken gebruik van de module en krijgen we veel positieve reacties terug. Wilt u meer informatie of gebruikmaken van deze module? Stuur dan een e-mail naar info@SpotOnMedics.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Om een aantal concrete voorbeelden te bekijken, verwijzen we u naar de volgende pagina.

4.2 Concrete voorbeelden

Jacco Paans (Fysiotherapie Almkerk) heeft de module op zijn website geplaatst:

“Via telefonisch contact werd er een afspraak ingepland voor implementatie. De implementatie verliep heel soepel. Al snel was alles gereed om live te gaan op de website. Na een week hadden al 10 patiënten de weg gevonden om via de website een afspraak te maken. Het enige wat we zelf nog moesten doen is de afspraak bevestigen. Het scheelt voor ons dat we niet iedere keer de telefoon moeten beantwoorden, en de patiënt kan in alle rust met zijn of haar agenda ernaast een geschikte dag en tijd uitzoeken. Een echte win-win situatie voor beide partijen. We raden iedere praktijk aan om deze module aan te schaffen.”

Benieuwd naar meer voorbeelden? Zie bijvoorbeeld de volgende websites:

 

 

5. Whitepaper 'gastvrijheid en klantreizen'

5.1 Download de whitepaper

Op dit moment wordt de whitepaper samengesteld door onze Implementatie Consultant Maurice van Dooren en Klant Succes Manager Niels Rientjes. Hierin worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Goede en minder goede voorbeelden van hoe praktijken omgaan met gastvrijheid
  • Uitleg van de customer journey
  • Denken vanuit de klantreis en werken vanuit workflows
  • Praktische hulpmiddelen voor de gastvrije praktijk

Naar verwachting zal de whitepaper eind mei / begin juni 2019 gelanceerd worden. Houd u hiervoor de mailbox in de gaten of navigeer naar de pagina met alle whitepapers (klik hier).

Veel leesplezier!

5.2 Dank voor uw betrokkenheid

Namens ons gehele team willen wij u bedanken voor de input. SpotOnMedics is er voor én door fysiotherapeuten. Met het motto ‘elke dag een stapje beter’ werken we elke dag aan verbetering en doorontwikkeling van ons online platform.

Met vriendelijke groet,
De teamleden van SpotOnMedics

Uitkomst Secretaressedag 2019

  • Algemeen
  • Hoofddorp
  • FysioOne
  • 2019

Introductie

Beste deelnemer van de SpotOnMedics Secretaressedag,

Namens het team van SpotOnMedics willen wij u nogmaals hartelijk bedanken voor uw enthousiaste deelname aan de SpotOnMedics Secretaressedag 2019. Wij kijken er met veel plezier op terug en hopen dat we u volgend jaar opnieuw mogen verwelkomen voor de derde editie van de Secretaressedag.

Zoals beloofd kunt u via deze pagina de volgende documentatie vinden:

  • de presentaties van de sprekers
  • de uitwerkingen van de APK check
  • de aangeleverde punten in de vorm van een wensenlijst
  • meer informatie en voorbeelden van de online inplannen module
  • link naar de whitepaper ‘gastvrijheid’, die op korte termijn wordt vrijgegeven

Klik hieronder op de playbutton voor een sfeerimpressie van de SpotOnMedics Secretaressedag 2019!

Inhoudsopgave

1. Presentatie Secretaressedag 2019

1.1 Openingspresentatie: Informatiebeveiliging en Hospitality

Via onderstaande hyperlink heeft u de mogelijkheid om de presentaties van de Secretaressedag 2019 te openen. De presentaties bij elkaar gevoegd en in 1 pdf-document geupload. De presentatie bestaat uit:

  1. Openingspresentatie (gegeven door onze Productmanager Nicole Bremer)
  2. Informatiebeveiliging (gegeven door onze Security Officer Lindsey Tol)
  3. Hospitality (gegeven door onze Klant succes manager Niels Rientjes)


Klik op het .PDF icoon om de download te starten.

2. Uitwerking APK check

2.1 Declaratie blokkade

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Blokkade op declaratiecode/CSI code

2.2 Ruimtebeheer / Apparaatbeheer

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe kan ik de ruimtes van mijn praktijk beheren?

Apparaatbeheer

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht

Hoe kan ik de apparatuur binnen mijn praktijk beheren?

2.3 Verwijderen / Exporteren cliënten / patiënten alleen door management

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Verwijderen/exporteren cliënten/patiënten alleen door management

2.4 Klinimetrie Preset

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe werkt de klinimetrie preset of hoe kan ik de klinimetrie preset instellen?

2.5 BIG in mail factuur en brief

Door op onderstaande hyperlinks te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

E-mail

BIG nummer in E-mailcommunicatie

Factuur Layout

BIG in Factuur

Rapportage

BIG in rapportage

2.6 Rapportage 2.0

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe maak ik een nieuwe Rapportage 2.0 aan?

2.7 Voorraadbeheer

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe maak ik gebruik van de voorraadbeheer?

2.8 Tijdig afgemeld 1960 / 1961 / 1962

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht

Prestatiecode 1960 > niet nagekomen afspraak

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een niet nagekomen afspraak?

Prestatiecode 1961 > tijdig afgemelde afspraak

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een tijdig afgemelde afspraak?

Prestatiecode 1962 > coulance

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een coulance?

 

 

2.9 Agenda Log

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Hoe kan ik allen mutaties/logs zien vanuit de agenda?

2.10 Iconen en sneltoetsen in FysioOne

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende handleiding.

Iconen en sneltoetsen

2.11 Portal instellingen / Portal documenten

Door op onderstaande hyperlink te klikken komt u bij de betreffende FAQ terecht.

Portal instellingen

Hoe kan ik items in het patiëntenportaal instellen?

Portal documenten

Portal documenten

Hoe kan ik een document laten accorderen door mijn patiënt?

3. Ingebrachte verbeterpunten door secretaresses

3.1 Wensen

Op de Secretaressedag dag zijn er 30 wensen voor de software aangedragen. Tijdens de lunch heeft het productteam van SpotOnMedics deze wensen in een online poll geplaatst, zodat er na de lunch direct gestemd kon worden.

Door de groep is op alle wensen gestemd: de resultaten zijn gebundeld in een spreadsheet.

Het productteam neemt alle wensen in behandeling en onderzoekt de mogelijkheden van de implementatie van de verbeterpunten. Zodra hier meer over bekend worden alle aanwezigen van de Secretaressedag 2019 hierover geïnformeerd en zal een update volgen op deze pagina.

Namens het productteam bedanken we alle secretaresses voor de ingebrachte punten ter verbetering van het FysioOne platform.

3.2 Reactie vanuit het SpotOnMedics productteam

Op deze pagina zal de reactie vanuit het SpotOnMedics productteam gepresenteerd worden. Houd de pagina in de gaten.

4. Module online inplannen vanaf de website

4.1 Meer informatie

Eind 2018 lanceerde het SpotOnMedics productteam een module waarmee patiënten zelfstandig en 24/7 een afspraakverzoek kunnen indienen via uw praktijkwebsite. Deze module kwam tijdens de Secretaressedag ter sprake. Hierbij meer informatie.

De module communiceert met uw FysioOne Agenda en houdt dus rekening met de beschikbaarheid van uw therapeuten. Uiteraard kunt u per therapeut instellen op welke dagen en tijden afspraken ingepland kunnen worden.

Met deze module vergroot u de patiëntenstroom en verlaagt u de administratieve lasten op het secretariaat. De module bevat bovendien een stylesheet, waarmee u de module kunt aanpassen naar uw huisstijl.

Meer informatie?
Inmiddels maken meerdere praktijken gebruik van de module en krijgen we veel positieve reacties terug. Wilt u meer informatie of gebruikmaken van deze module? Stuur dan een e-mail naar info@SpotOnMedics.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Om een aantal concrete voorbeelden te bekijken, verwijzen we u naar de volgende pagina.

4.2 Concrete voorbeelden

Jacco Paans (Fysiotherapie Almkerk) heeft de module op zijn website geplaatst:

“Via telefonisch contact werd er een afspraak ingepland voor implementatie. De implementatie verliep heel soepel. Al snel was alles gereed om live te gaan op de website. Na een week hadden al 10 patiënten de weg gevonden om via de website een afspraak te maken. Het enige wat we zelf nog moesten doen is de afspraak bevestigen. Het scheelt voor ons dat we niet iedere keer de telefoon moeten beantwoorden, en de patiënt kan in alle rust met zijn of haar agenda ernaast een geschikte dag en tijd uitzoeken. Een echte win-win situatie voor beide partijen. We raden iedere praktijk aan om deze module aan te schaffen.”

Benieuwd naar meer voorbeelden? Zie bijvoorbeeld de volgende websites:

 

 

5. Whitepaper 'gastvrijheid en klantreizen'

5.1 Download de whitepaper

Op dit moment wordt de whitepaper samengesteld door onze Implementatie Consultant Maurice van Dooren en Klant Succes Manager Niels Rientjes. Hierin worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Goede en minder goede voorbeelden van hoe praktijken omgaan met gastvrijheid
  • Uitleg van de customer journey
  • Denken vanuit de klantreis en werken vanuit workflows
  • Praktische hulpmiddelen voor de gastvrije praktijk

Naar verwachting zal de whitepaper eind mei / begin juni 2019 gelanceerd worden. Houd u hiervoor de mailbox in de gaten of navigeer naar de pagina met alle whitepapers (klik hier).

Veel leesplezier!

5.2 Dank voor uw betrokkenheid

Namens ons gehele team willen wij u bedanken voor de input. SpotOnMedics is er voor én door fysiotherapeuten. Met het motto ‘elke dag een stapje beter’ werken we elke dag aan verbetering en doorontwikkeling van ons online platform.

Met vriendelijke groet,
De teamleden van SpotOnMedics

Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht

Psssttt… even storen!

Heeft u zich al ingeschreven voor het gebruikersevent op donderdag 3 oktober?

Veel nieuwe productinnovaties en ontwikkelingen worden hier bekend gemaakt. Bekijk het programma en schrijf u in.