Handleiding
terug naar overzicht

Inhoudsopgave

1. Doc. medewerkersdossier toevoegen

1.1 Documenten medewerker
  • Ga op medewerker niveau naar het dashlet ‘Documenten Medewerker’ en klik op meer:

  • Klik op ‘MedewerkerDocument toevoegen’:

  • Geef aan welk type document het betreft:

  • Voeg eventueel een document nummer, omschrijving en datum toe;
  • Voeg vervolgens het document toe;

1.2 Inzage geven aan medewerker

U kunt aangeven dat de medewerker ook toegang heeft tot het toe te voegen document. Dit doet u door bij Document type te kiezen voor Medewerker-login document. De medewerker kan dan bijvoorbeeld de eigen gespreksverslagen van functioneringsgesprekken of arbeidsovereenkomsten inzien.

1.3 Inzage geven aan alle medewerkers

Wanneer u een document voor alle medewerkers tegelijk zichtbaar wilt maken (bijvoorbeeld een personeelshandboek), klikt u op de paperclip:

Vervolgens voegt u via Documenten Bedrijf het betreffende document toe en selecteert u bi Document type: Medewerker-login document.

Doc. medewerkersdossier toevoegen

Laatst gewijzigd door: Lisanne Reurekas op 24-06-2019 - 22:59:36
  • Personeel
  • SpotOnMedics Personeel

Introductie

Als u SpotOnMedics Personeel afneemt dan is deze handleiding voor uw interessant. In deze handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u documenten kunt toevoegen aan het medewerkersdossier. Wij wensen u veel lees- & werkplezier met SpotOnMedics Personeel toe.

Mochten er naar aanleiding van het lezen van deze handleiding toch nog vragen zijn dan staan onze personeel- & salarisspecialisten u graag te woord. Onze contactgegevens kunt u onderaan de website vinden.

Inhoudsopgave

1. Doc. medewerkersdossier toevoegen

1.1 Documenten medewerker
  • Ga op medewerker niveau naar het dashlet ‘Documenten Medewerker’ en klik op meer:

  • Klik op ‘MedewerkerDocument toevoegen’:

  • Geef aan welk type document het betreft:

  • Voeg eventueel een document nummer, omschrijving en datum toe;
  • Voeg vervolgens het document toe;

1.2 Inzage geven aan medewerker

U kunt aangeven dat de medewerker ook toegang heeft tot het toe te voegen document. Dit doet u door bij Document type te kiezen voor Medewerker-login document. De medewerker kan dan bijvoorbeeld de eigen gespreksverslagen van functioneringsgesprekken of arbeidsovereenkomsten inzien.

1.3 Inzage geven aan alle medewerkers

Wanneer u een document voor alle medewerkers tegelijk zichtbaar wilt maken (bijvoorbeeld een personeelshandboek), klikt u op de paperclip:

Vervolgens voegt u via Documenten Bedrijf het betreffende document toe en selecteert u bi Document type: Medewerker-login document.

Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht