Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Wat kunnen redenen zijn waarom een behandeling niet wordt doorgeboekt vanuit verrichtingen – afhandelen?

  • Afhandelen/Retouren/Te declareren
  • Declaratie
  • SpotOnMedics FysioOne

Als u klikt op “declareren” en behandelingen blijven staan dan kunnen de volgende redenen hieraan ten grondslag liggen:

  • De therapeut is niet ingevuld bij het traject;
  • Het systeem kan de AGB- code niet vinden van therapeut;
  • Het systeem kan de NAW-gegevens niet vinden van de patiënt;
  • het behandeltraject is geblokkeerd.

Let op: wanneer er een stopbord zichtbaar is kunt u met uw muis op het stopbord gaan staan om de reden van het stopbord te kunnen zien. Wanneer bovenstaande redenen niet van toepassing zijn kunt u contact opnemen met de supportdesk op 088-6600800.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht