Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Waarom wordt de kwaliteitschecklijst niet geladen?

  • Kwaliteit
  • SpotOnMedics FysioOne

Waarschijnlijk is de lijst voor de kwaliteitscontroles niet geladen. Ga naar configuratie – kwaliteitssysteem – lijst kwaliteitscontroles – klik op de gele sleutel achter de lijst om de lijst als standaard in de stellen. Nu wordt de lijst automatisch geladen wanneer er een kwaliteitscheck wordt uitgevoerd.

Let op: als er nog geen lijsten zichtbaar zijn onder configuratie – kwaliteitssysteem – lijst kwaliteitscontroles dient u een  vinkje te zetten bij ‘standaard Lijst kwaliteitscontroles’. Klik op het icoontje met de twee bladen om te lijst te kopiëren. De lijst verschijnt nu onder het overzicht beschikbare lijst kwaliteitscontroles.”

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht