Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Waarom vind ik een patiënt niet terug in het hoofdnavigatiemenu ‘Cliënten’?

  • Algemeen
  • Overig
  • SpotOnMedics FysioOne

Het kan zijn dat u de zoekterm van een patiënt dient te vergroten. Dit kunt u doen via configuratie – algemeen – omgeving instellingen; kopje instellingen mbt cliëntenkaart – vinkje bij ‘wildcard niet actief’ uitvinken. Als een patiënt enkel op de wachtlijst staat is deze ook nog niet terug te vinden onder ‘cliënten’. Pas als de patiënt is ingepland wordt deze ook zichtbaar onder ‘cliënten’.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht