Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe kunt u een prestatiecode aanmaken/gebruiken voor een niet nagekomen afspraak?

  • Afhandelen/Retouren/Te declareren
  • Agenda
  • Configuratie
  • Declaratie
  • SpotOnMedics FysioOne

Prestatiecode 1960 > Niet nagekomen afspraak (wanneer u start met FysioOne, dan is deze prestatiecode al reeds voor u aangemaakt)

U kunt via configuratie > declareren > prestatiecodes zoeken op de code ‘1960’. Voor een ‘niet nagekomen afspraak’ heeft u de mogelijkheid om een specifieke prestatiecode te gebruiken, namelijk 1960. Deze code kunt u gebruiken wanneer de patiënt niet op de afspraak is geweest en niet tijdig de afspraak heeft afgezegd. Aan deze specifieke prestatiecode kunt u een tarief hangen, die dan in rekening kan worden gebracht bij de patiënt.

U dient in de afspraak de prestatiecode te wijzigen, zodat de prestatiecode aangepast wordt naar een 1960 code. Dit kunt u doen door de afspraak op te zoeken in de agenda. Hier klikt u op de afspraak (naam patient), zodat u in de agenda details komt.

 

Ook kunt de prestatiecode aanpassen door de afspraak te zoeken in de patiëntenkaart. Dit kan via cliënt in het hoofdnavigatiemenu > zoek op de naam of geboortedatum van de patiënt > klik op de naam van de patiënt > zoek in de tab ‘trajecten’ de afspraak op. Klik op het loepje voor de afspraak. Op deze manier komt u ook in de agenda details terecht van de afspraak.

Wanneer u niet de prestatiecode 1960, maar een andere prestatiecode wil gebruiken, dan heeft u de mogelijkheid om zelf een prestatiecode aan te maken. Dit kun u doen door te gaan naar configuratie > declareren > prestatiecodes. Hier klikt u op de groen +.

 

 

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.