Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe kan ik zoeken op factuurnummer binnen FysioOne?

  • Declaratie & Financieel
  • SpotOnMedics FysioOne

Dankzij een nieuwe functie in Fysio One kun je nu gemakkelijk behandelingen terugvinden door te zoeken op factuurnummer, zelfs nadat de factuur is verwerkt.

Stap 1: Ga naar het nieuwe declaratieoverzicht

  1. Ga in FysioOne naar het menu Verzenden.
  2. Klik vervolgens op Declaratieoverzicht (nieuw)


Stap 2: Zoek de factuur

  1. Ga naar Alle declaraties.
  2. In de zoekbalk voer je het volledige factuurnummer in.
  3. Klik op Zoeken.
  4. Klik op de gewenste behandeling
  5. Klik op Geschiedenis

Alle behandelingen die bij dit factuurnummer horen, verschijnen nu in het overzicht. Je kunt zo ook oudere facturen opzoeken en zien welke patiënten erop staan.

Let op! Zolang een behandeling nog bij Verzenden staat, is deze tijdelijk niet terug te vinden op factuurnummer in dit nieuwe overzicht. Zodra de behandeling is verzonden, verschijnt deze weer. Zorg er dus voor dat je zoveel mogelijk behandelingen hebt verzonden voordat je gaat zoeken.

Status van Vecozo: In het overzicht zie je de status die de behandeling bij Vecozo had. Zo weet je direct of een behandeling is toegekend of niet. De verschillende statussen zijn:

  • Toegekend: Op de betreffende factuur is de behandeling volledig toegekend.
  • Deels toegekend: De factuur is gedeeltelijk toegekend.
  • Retour: De behandeling is niet toegekend.
  • Wachtende: De factuur is naar Vecozo verstuurd en wacht op een terugkoppeling.
  • – (streepje): Dit is een correctie op een niet-toegekende factuur. Deze is niet opnieuw naar Vecozo verstuurd en heeft daarom geen status.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.