Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Hoe kan het dat er géén polisinformatie wordt opgehaald?

  • Declaratie
  • VECOZO/Fysiovergoedingen
  • SpotOnMedics FysioOne

Er kunnen diverse redenen zijn waarom er geen polisinformatie wordt opgehaald.

  1. U heeft geen toestemmingverklaring afgegeven in VECOZO.
  2. Uw VECOZO systeemcertificaat is verlopen. Vanaf 2023 is het niet meer nodig een nieuw systeemcertificaat te uploaden, maar kunt u een toestemmingsverklaring afgeven in VECOZO (zie punt 1).
  3. U heeft geen abonnement bij Fysiovergoeding (neem contact op met Fysiovergoeding om een abonnement af te sluiten)
  4. Uw gebruikersnaam en wachtwoord voor Fysiovergoeding is niet correct in FysioOne ingevoerd. Controleer dit via configuratie – algemeen – fysiovergoeding.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht