Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Er wordt bij een patiënt geen polisinformatie opgehaald, wat kan de reden zijn?

  • Declaratie
  • VECOZO/Fysiovergoedingen
  • SpotOnMedics FysioOne
  1. De polisinformatie van de patiënt kan nog niet worden opgehaald, omdat deze patiënt kort geleden de overstap heeft gemaakt naar een andere Zorgverzekeraar. Het kan zijn dat de overstap bij de zorgverzekeraars nog niet is geregeld. Vooral in de maand ‘januari’ speelt dit probleem. U dient het op een later moment nog eens te proberen.
  2. Bij de tab ‘Basisinfo’ staan (per ongeluk) bij ‘verzekerdenummer’ cijfers. Hierdoor kan de polisinformatie niet worden opgehaald. Binnen FysioOne is het niet nodig om het verzekerdenummer in te vullen. A.d.h.v. de combinatie geboortedatum, postcode/huisnummer of geboortedatum/BSN, kan de polisinformatie van de patiënt worden opgehaald.
  3. De toestemmingsverklaring bij VECOZO is verlopen. Log in op VECOZO, ga naar Algemene instellingen, toestemmingsverklaringen en wijzig de einddatum.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.
Wij ontvangen graag uw feedback over deze pagina. Vult u het formulier in en wij nemen indien nodig contact met u op. Bij voorbaat dank.
Praktijknaam
E-mailadres
Bericht