Controleer de volgende gegevens:
– Is de juiste (live) Mollie sleutel geregistreerd? Dit controleert u via Configuratie – Algemeen – iDEAL – Mollie. Klik op “test”, u moet een groen vinkje krijgen. Ziet u dit niet, dan zit hier mogelijk een kopiëer en plak fout. Haal de juiste sleutel op uit uw Mollie dashboard. U heeft de LIVE sleutel nodig.
– Staat de betaalwijze van de patiënt op iDEAL? Dit controleert u via de patiëntenkaart – basisinfo.
– Stond de betaalwijze ten tijde van het aanmaken van de factuur op iDEAL? Dit controleert u via Patiëntenkaart – verkoop of Verkoop – Te boeken.
– Is de mergecode juist? Dit moet zijn %betaallink%. Dit controleert u via Configuratie – Intranet – e-mailsjablonen. Let op spelfouten!
Krijgt u nog steeds geen betaallink, dan kunt u een melding aanmaken via Freshdesk.
Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?