Veelgestelde vragen
terug naar overzicht

Waarom kan ik geen COV check uitvoeren?

  • Afhandelen/Retouren/Te declareren
  • Declaratie
  • VECOZO/Fysiovergoedingen
  • SpotOnMedics FysioOne

Het niet kunnen uitvoeren van een COV check kan met meerdere factoren te maken hebben. Controleer de volgende zaken:

– Verzekerdenummer is leeg. Staat hier al een nummer ingevoerd, dan is het advies deze leeg te halen. De COV check kan hierdoor blokkeren.
– Bekijk of de rest van de gegevens correct staan genoteerd in de basisinfo (denk bijv. aan postcode).
– Controleer het wachtwoord van Fysiovergoeding. Dit controleert u via Configuratie – algemeen – Fysiovergoeding.
Controleer of de toestemmingsverklaring bij VECOZO nog geldig is. Log in bij VECOZO, ga naar Mijn gegevens, Algemene instellingen, Toestemmingsverklaring.

Is deze uitleg door u ervaren als nuttig of niet nuttig?

Nuttig
Niet nuttig
Bevestig
Oops, verkeerde knop. Ga terug.